Επιλογή Σελίδας

Αρωματικo Μaρκετινγκ Ξενοδοχεiων

Δώστε την αίσθηση του καλωσορίσματος με την αποκλειστική μυρωδιά του ξενοδοχείου σας , τόσο στον κοινόχρηστο χώρο του lobby έως στην αρωματική (Αρωματικό Μάρκετινγκ Ξενοδοχείων) αίσθηση που θα λάβει ο επισκέπτης μπαίνοντας μέσα στο δωμάτιο ή την σουίτα.

Ξενοδοχειακό Marketing ή
Αρωματικό Μάρκετινγκ Ξενοδοχείων

Στις μέρες μας το Αρωματικό Ξενοδοχειακό Marketing είναι πολύ βασικό.
Αρκετά ξενοδοχεία προσπαθούν να διορθώσουν το ύφος ή να ανεβάσουν την βαθμολογία της κριτικής τους, δημιουργώντας μια όμορφη αισθητική διακόσμηση ή προσφέρουν κάποιες επιπλέων παροχές στον πελάτη τους, δυστυχώς δεν φτάνει όμως μόνο αυτό.

Για να αυξήσετε τα πλεονεκτήματα και να δημιουργήσετε ένα branding που θα μείνει αξέχαστο στον πελάτη σας εκτός από όλα αυτά που προσφέρετε μέσα στο ξενοδοχείο π.χ.(όμορφη διακόσμηση , πλούσιο πρωινό, ευχάριστη διάθεση προσωπικού, πισινά , σάουνα , χαμάμ, μασάζ, κ.α. ) έως τώρα θα πρέπει να δώσετε την αίσθηση του καλωσορίσματος με την αποκλειστική μυρωδιά του ξενοδοχείου σας , τόσο στον κοινόχρηστο χώρο του lobby έως στην αρωματική αίσθηση που θα λάβει ο επισκέπτης μπαίνοντας μέσα στον δωμάτιο ή την σουίτα που θα χαλαρώσει.
Πολλά ξενοδοχεία από την υπερβολική χρήση χημικών αλλοιώνουν το βιολογικό δίκτυο του ξενοδοχείου και τα λύματα που υπάρχουν στο δίκτυο, δημιουργούν οσμές μέσα στα μπάνια δωματίων ή κοινοχρήστων χώρων.
Με συνέπεια ο πελάτης να αφήνει μια κακή κρητική για το ξενοδοχείο.
Η Scent Aroma θα σας βοηθήσει να εξαλείψετε κάθε πρόβλημα και να δώσει οριστική λύσει στα προβλήματα σας.
Επίσης ένα πολύ καλό Αρωματικό Ξενοδοχειακό Marketing, είναι την τελευταία μέρα του πελάτη σας , να κάνετε ένα δώρο στο ζευγάρι εκ΄μέρους του ξενοδοχείου μαζί με ένα γράμμα αποχαιρετισμού, προσφέροντας δυο διακοσμητικά μαξιλαράκια αρωματισμένα με το άρωμα του ξενοδοχείου σας και ένα αρωματικό κερί με το προσωπικό άρωμα του lobby σας , για να διακοσμήσουν το εσωτερικό του σπιτιού τους .

Καθώς ο πελάτης σας θα άνοιξη το αποχαιρετιστήριο δώρο σας ¨ λέγοντας του ότι θα τον περιμένετε πάλι¨ ενθουσιασμένος με όλοι την εξυπηρέτηση σας αλλά και από όλα αυτά που έζησε της μέρες της φιλοξενίας του, θα αποκομίσετε την καλύτερη κριτική και θα έχετε ένα μια πολύ καλή βαθμολογία για το ξενοδοχείο σας.